FA HAVA DURUMU ANDROİD UYGULAMAMIZ TAMAMEN YENİLENDİ. TIKLAYINIZ
Hava Modelleri, Diyagramlar ve Radar için tıklayınız

  •  Önceki
  • 1
  • ..
  • 1570
  • 1571
  • 1572
  • 1573
  • 1574(current)
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 45 Oy - Ortalama: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MODEL YORUMLAMA CANLI TAKİP (GFS,ECMWF,UKMO,GEM,JMA)
(6 saat önce)The Snow Paratoner Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ecmwf saçma bir çıktı yapmış sabah. Gfs yola gelmeye başladı. Ukmo, Gem ve Icon da iyi gözüküyor şimdilik. Salı gününe kadar beklemek lazım. Şunu demek hoşuma gitmiyor ama siklonik ve kısa ömürlü bir sistem.

Abi şubatta geçen seneki gibi bir sistem gelme olasılığı varmı? Yoksa onu görmek için daha erkenmi
O BİR AKZAABATLİ :-)
Cevapla
(4 saat önce)mehmetengin61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(6 saat önce)The Snow Paratoner Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ecmwf saçma bir çıktı yapmış sabah. Gfs yola gelmeye başladı. Ukmo, Gem ve Icon da iyi gözüküyor şimdilik. Salı gününe kadar beklemek lazım. Şunu demek hoşuma gitmiyor ama siklonik ve kısa ömürlü bir sistem.

Abi şubatta geçen seneki gibi bir sistem gelme olasılığı varmı? Yoksa onu görmek için daha erkenmi

Evet, erken. 10-12 gün öncesinden ancak belli ediyor ana hatlarıyla sistem kendini, ayrıntılar son anda, ama o ayrıntılar bazen çok belirleyici oluyor
Bu gönderiye 2 ifade bırakıldı. Hepsini görüntüle
2 Beğen
                                    İlim kendin bilmektir.
Cevapla
(4 saat önce)Harun74 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(4 saat önce)mehmetengin61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Abi şubatta geçen seneki gibi bir sistem gelme olasılığı varmı? Yoksa onu görmek için daha erkenmi

Evet, erken. 10-12 gün öncesinden ancak belli ediyor ana hatlarıyla sistem kendini, ayrıntılar son anda, ama o ayrıntılar bazen çok belirleyici oluyor

Anladım abi 1 hafta sonra felan biraz belli olur o zaman
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı. Hepsini görüntüle
1 Beğen
O BİR AKZAABATLİ :-)
Cevapla
Hızlı ve öfkeli gfs ile ecmwf yine inatlasıyor.Bakalım kim galip gelecek.
Cevapla
(2 saat önce)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hızlı ve öfkeli gfs ile ecmwf yine inatlasıyor.Bakalım kim galip gelecek.

Hangisi sistemi bize veriyor?
Cevapla
(2 saat önce)Emircankrgl Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(2 saat önce)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hızlı ve öfkeli gfs ile ecmwf yine inatlasıyor.Bakalım kim galip gelecek.

Hangisi sistemi bize veriyor?
İkiside veriyor ecmwf İstanbul kar alır diyor ve nitekim MGM de ecmwf yi baz aldığından aynı yönde tahmin koymuş.Gfs İstanbul yüksekler yağış sonu kar alabilir demiş sadece.benim gönlüm ecmwfden yana.
Cevapla
(2 saat önce)Emircankrgl Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(2 saat önce)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hızlı ve öfkeli gfs ile ecmwf yine inatlasıyor.Bakalım kim galip gelecek.

Hangisi sistemi bize veriyor?

Ecmwf iyi gidiyor şuanlık.
Cevapla
ICON Trakya'ya acayip kar vermiş.
Bu gönderiye 3 ifade bırakıldı. Hepsini görüntüle
3 Muhteşem
Cevapla
(5 saat önce)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(6 saat önce)The Snow Paratoner Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ecmwf saçma bir çıktı yapmış sabah. Gfs yola gelmeye başladı. Ukmo, Gem ve Icon da iyi gözüküyor şimdilik. Salı gününe kadar beklemek lazım. Şunu demek hoşuma gitmiyor ama siklonik ve kısa ömürlü bir sistem.
Sistem kısa bir İstanbul doğu Marmara sistemi olmaya aday bence.

Yok abi sistem direkt Trakya sistemi. Yani sabah çıkan Ecmwf ile bir önceki sabah çıkan Ecmwfyi karşılaştırdığın zaman mantıksızlığı anlayabilirsin. Bu sefer Avrupa tarafı daha şanslı. Batidan gelip batıyı atlaması garip Big Grin zaten geçen sistem dogu Marmara ve İstanbul sistemi oldu Trakya kuru soğuk çekti. Günübirlik sistem zaten gelmesiyle gitmesi bir olacak.
Bu gönderiye 3 ifade bırakıldı. Hepsini görüntüle
3 Beğen
KEŞKÜL
Cevapla
(4 saat önce)mehmetengin61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(6 saat önce)The Snow Paratoner Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ecmwf saçma bir çıktı yapmış sabah. Gfs yola gelmeye başladı. Ukmo, Gem ve Icon da iyi gözüküyor şimdilik. Salı gününe kadar beklemek lazım. Şunu demek hoşuma gitmiyor ama siklonik ve kısa ömürlü bir sistem.

Abi şubatta geçen seneki gibi bir sistem gelme olasılığı varmı? Yoksa onu görmek için daha erkenmi

Neresi için Mehmet kardeşim tam anlamadım bir de hangi sistem? Big Grin
KEŞKÜL
Cevapla
  
  •  Önceki
  • 1
  • ..
  • 1570
  • 1571
  • 1572
  • 1573
  • 1574(current)


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo ANLIK ECMWF YORUMLAMA CANLI TAKİP Ozan Soyak 3,200 558,827 10-01-2018, Saat: 09:49
Son Yorum: Ümit
  GEM, UKMO, JMA ve Diğer Model Yorumlamaları Ozan Soyak 287 70,007 08-01-2018, Saat: 08:26
Son Yorum: Engin Kara

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
10teen, Aaronkeller, abbio, B. Emre, bianconero, Burçin Togay, Burhan kapkaç, CAN, cemal Reşit, cerkezkoy ibrahim, Dinçer, domacc, Doqukan10, DYB-METEO-21, erenkln, erenwolf, Erkan Akyüz, GÜLDEN AKYOL, Halyaz, Hilafet, kaptanonurgedik, Kdr, Kreuzberg, Kuzgun61, Mashtute, muko2009, Onur Y., Rıdvan Yılmaz, Snow_storm_41, Tamer Erkus, Tayfun Kocaaslan, turgutt, Typhoon, Yusuf Eski, ZemheriMünür, 106 Ziyaretçi