Forum Atmosfer - Türkiye'nin Hava Durumu Forumu

Orjinalini görmek için tıklayınız: İç Anadolu Bölgesi Hava Tahmini
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
merhaba üstadlar son güncellemelerin Konya'ya nasıl bir etkisi olur.
Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz
(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz

Üstadların çoğu İstanbul'da sanırım. Şu an İstanbul'un halayını çekiyorlar Smile. Ama mutlaka cevap verirler kardeşim.
Hocam buraya geldigimden beri kar dusmedi ben bosna hersekteyim gecen sene kasimda yagan kar bu sene hic dusmedi dort gozle bekliyorum
(26-12-2015, Saat: 01:45)lawyer42 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba üstadlar son güncellemelerin Konya'ya nasıl bir etkisi  olur.

(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz

Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz
Serkan abi surekli takipteyim yorumun icin tesekkurler
(26-12-2015, Saat: 02:35)Serkan Sezenoğlu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(26-12-2015, Saat: 01:45)lawyer42 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba üstadlar son güncellemelerin Konya'ya nasıl bir etkisi  olur.

(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz

Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz



Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...
(26-12-2015, Saat: 02:38)KRAL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(26-12-2015, Saat: 02:35)Serkan Sezenoğlu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz



Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...

Bizim Eskişehir'in konumu biraz farklı ne tam İç Anadolu ne de Marmara,Eskişehir için bir tahmininiz var mı?
(26-12-2015, Saat: 18:09)mr26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(26-12-2015, Saat: 02:38)KRAL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...

Bizim Eskişehir'in konumu biraz farklı ne tam İç Anadolu ne de Marmara,Eskişehir için bir tahmininiz var mı?


Aynen 3'ünde yağış gelirse Eskişehir de etkilenir..
bu sistemde ankara ne olcak hocam ? durumlar neyı gosderıyor birde bu sistemım ıc bolgelere kaymA ihtımallerı olurmu ?
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14