26-12-2015, Saat: 01:45
26-12-2015, Saat: 02:02
Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz
26-12-2015, Saat: 02:05
(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz
Üstadların çoğu İstanbul'da sanırım. Şu an İstanbul'un halayını çekiyorlar
. Ama mutlaka cevap verirler kardeşim.26-12-2015, Saat: 02:07
Hocam buraya geldigimden beri kar dusmedi ben bosna hersekteyim gecen sene kasimda yagan kar bu sene hic dusmedi dort gozle bekliyorum
26-12-2015, Saat: 02:35
(26-12-2015, Saat: 01:45)lawyer42 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba üstadlar son güncellemelerin Konya'ya nasıl bir etkisi olur.
(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz
Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz
26-12-2015, Saat: 02:37
Serkan abi surekli takipteyim yorumun icin tesekkurler
26-12-2015, Saat: 02:38
(26-12-2015, Saat: 02:35)Serkan Sezenoğlu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](26-12-2015, Saat: 01:45)lawyer42 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba üstadlar son güncellemelerin Konya'ya nasıl bir etkisi olur.
(26-12-2015, Saat: 02:02)cengiz1997 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Konya da okuyan kar delisi bir ogrenci olarak bu sistemden konyanin alacagi nasibi bende cok merak ediyorum bu konuda yardimci olur musunuz
Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz
Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...
26-12-2015, Saat: 18:09
(26-12-2015, Saat: 02:38)KRAL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](26-12-2015, Saat: 02:35)Serkan Sezenoğlu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhabalar..
Konya'nın çarşamba perşembe aralıklarla da olsa kar alma ihtimali var..Ama asıl ikinci dalga gelirse pazardan itibaren kara boğulursunuz
Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...
Bizim Eskişehir'in konumu biraz farklı ne tam İç Anadolu ne de Marmara,Eskişehir için bir tahmininiz var mı?
26-12-2015, Saat: 20:44
(26-12-2015, Saat: 18:09)mr26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](26-12-2015, Saat: 02:38)KRAL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ayın 3'ünde Orta ve Doğu Akdeniz'de oluşması beklenen siklonlar oluşursa ki ( 3 Ocak diye şurada yazmıştım. http://www.forumatmosfer.com/konu-dogu-a...5#pid12355 ) o zaman hem Güneydoğu hem İç Anadolu kara gömülür...
Bizim Eskişehir'in konumu biraz farklı ne tam İç Anadolu ne de Marmara,Eskişehir için bir tahmininiz var mı?
Aynen 3'ünde yağış gelirse Eskişehir de etkilenir..
26-12-2015, Saat: 21:12
bu sistemde ankara ne olcak hocam ? durumlar neyı gosderıyor birde bu sistemım ıc bolgelere kaymA ihtımallerı olurmu ?