Modellere bakarak fazla moral bozmayın.Sonuçta Atmosfer bu her an herşey olabilir.2 gün önce bize bolca kar veren modeller şimdi çok az veriyor o yüzden fazla güvenmem modellere.Tabi güvendiğimiz zamanlarda oluyor tutturduğu zamanlar.Sistem Karayel sistemi olduğu için sürprizlere açıktır ve bulunduğumuz coğrafya sürprizleri sever
Yarın kar yağışı öğle saatlerinden itibaren 2 3 gibi başlar diyorum yüksek kesimler belki daha erken görebilir kar yağışını ama bunun olması için rüzgarın erkenden karayele dönmesi lazım.Duygusal tahmin oldu evet ama en azından moral bozukluğu yerine böyle düşünceler üretmek daha güzeldir
.Umarım yarın güzel bir sürpriz yaşarız,Allah büyüktür.
Yarın kar yağışı öğle saatlerinden itibaren 2 3 gibi başlar diyorum yüksek kesimler belki daha erken görebilir kar yağışını ama bunun olması için rüzgarın erkenden karayele dönmesi lazım.Duygusal tahmin oldu evet ama en azından moral bozukluğu yerine böyle düşünceler üretmek daha güzeldir
.Umarım yarın güzel bir sürpriz yaşarız,Allah büyüktür.

