Ozan Bey yüreğine sağlık harika bir yazı, benim korktuğum 2008, 2010 ve geçen 17 şubat sonrası gibi karın çabuk eriyeceği idi sanırım bu iyi oldu yalnız merakım soğuk uzadığına göre sıcak cephe ne olacak aslında bugün hep belirttim sibiryadan gelen sistemler Istanbul dan kolay ayrılmıyorlar uzuyorlar. Umarım dediğim gibi olur tabii soğuk kaybı olmadan. Gönlümden geçen sıcak cephe gelmesin Nisan ortalarına kadar kış yaşayalım, aslında nisan da hafif kış dan çalar yani.
(30-12-2015, Saat: 00:25)kazablanka Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ozan eline sağlık üstad
Teşekkürler
(30-12-2015, Saat: 00:34)TC Tayfun Akcadag Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ozan Bey yüreğine sağlık harika bir yazı, benim korktuğum 2008, 2010 ve geçen 17 şubat sonrası gibi karın çabuk eriyeceği idi sanırım bu iyi oldu yalnız merakım soğuk uzadığına göre sıcak cephe ne olacak aslında bugün hep belirttim sibiryadan gelen sistemler Istanbul dan kolay ayrılmıyorlar uzuyorlar. Umarım dediğim gibi olur tabii soğuk kaybı olmadan. Gönlümden geçen sıcak cephe gelmesin Nisan ortalarına kadar kış yaşayalım, aslında nisan da hafif kış dan çalar yani.
İnsallah
(30-12-2015, Saat: 00:47)Gençtan Erman Uğur Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ozanım eline sağlık. Beylikdüzü kaç cm olur hahaha
Ozan hocam elinize sağlık. Siz ve sizin gibi diğer üstatların bu analizleri bizler için çok değerli her şeyi sizden görerek öğreniyoruz. Ne kadar teşekkür etsek azdır. Devamının bol bol gelmesi dileğiyle herkese iyi geceler.
(30-12-2015, Saat: 01:55)Uğur Deniz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ozan hocam elinize sağlık. Siz ve sizin gibi diğer üstatların bu analizleri bizler için çok değerli her şeyi sizden görerek öğreniyoruz. Ne kadar teşekkür etsek azdır. Devamının bol bol gelmesi dileğiyle herkese iyi geceler.