Bölgede toz taşınımı hala etkili...(Bana pek doğal gelmiyor ama neyse) Ve Gaziantep şu an 38 derece... Yarından itibaren bir miktar serinleme olsa da Salı gününden itibaren sıcaklıklar tekrar 36-37 derecelere yükselecek gibi...
KRAL

