gecen sene aralıkta 8 aralık -18 aralık derken 29 aralıkta başlamıştı ve o ana kadar sıkıcı bir aralık ayıydı .bu sene 10 aralık diyelim .allahtan bol fırtınalı şiddetli kar yağışları diliyorum
Konuyu Oyla:
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
|
|
İSTANBUL HAVA TAHMİNİ VE KAR TAHMİNİ | Serkan Sezenoğlu | 27,252 | 9,589,793 |
09-06-2026, Saat: 21:04 Son Yorum: Ümitt |
|
|
[YARIŞMA] İSTANBUL'A İLK KAR NE ZAMAN YAĞACAK? | Ümit | 102 | 49,802 |
29-11-2025, Saat: 00:53 Son Yorum: Mehmet Cengiz Küllük |
| İSTANBUL'UN AYLARA GÖRE REKOR SICAKLIK TARİHİ-YENİ BİR REKOR GELİR Mİ? | Zafer Yüce | 12 | 17,963 |
26-07-2023, Saat: 17:45 Son Yorum: Yalçın Kaya (Mrsnowizma) |
|
| [YARIŞMA] İSTANBULA İLK KAR NE ZAMAN YAĞACAK? 2018-2019 KIŞI TAHMİNLERİ | Ozan Soyak | 92 | 58,313 |
05-08-2019, Saat: 05:56 Son Yorum: atsizat |
|
| Konuyu Okuyanlar: |
| 1 Ziyaretçi |
Powered by: Mybb

