Hüseyin Öztel az önce canlı yayında ''İstanbul'da bazı yerler hariç, kar yok 'aşırı yağmur' var.'' dedi.
Geçmiş olsun. Çamlıca'dan foto atmak ümidiyle..
(03-02-2023, Saat: 14:13)Zafer Yüce Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sisteme isim aranıyordu; Önerilerim şunlar:
1- "3ü bir arada Sistemi (yağmur,kky,kar sonra tekrar yağmur,kky) 3 yağış türü de var
2- Sistemin "rakım" sisteminden de evrilip ağırlıklı yağmura dönme ihtimali nedeniyle "Gazozum" Sistemi
3- Bütün şu yağış potansiyelini heba edebileceği,piç edebileceği için "Piç" Sistemi
4-Vortex vortex diye diye gelen vortex soğumayı,dolayısıyla Sistemi zortlattigi için "Zortex" sistemi
Buyurun,seçin beğenin...
Abi çok yüksek ihtimal ''Gazozum'' olacak ama bir o kadar da ''Piç'' olabilir..
Ben umutluyum hala kesin bu is bitti demek icin erken siklonu yasarken ummadik degisimler olabilir , kky olacak ama beklentimziden erken kara donebilir, asagidaki ufak birkac cizgi bu isi kaderini belirleyecek. Bursa balikesir bilecik hattinda pazar cok etkili kar bekliyorum!
Mgm şaşırmış kky ikonları koymuş trabzon'a, ayın 10'unda doğu karadenize gelen bir sistem wardı yine öteleyip duruyor allah rızası için trabzon kıyılarına önümüzde günlerde örtüde olsa sistem gelme ihtimali warmı birisi yorumlarsa sevinirim gerçekten kına geldi bu öteleme işinden sıkıldım artık yağacaksa yağsın yağmayacaksa hava açsın plaja gidelim.