(12-02-2025, Saat: 11:01)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, şubat 17-18 den itibaren sistem görünüyor. Ancak net veriler için 1-2 gün daha beklememiz gerekecek. Çok potansiyeli soğuklar mevcut kuzeyimiz de. Takipteyiz.
(11-02-2025, Saat: 08:45)Ümitt Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Snowsnow orda karater yoksunu insanlar ile hicbirsey olmaz kendileri calip oynarlar cok takilma, balık zaten baştan kokar 40 sefer kar geliyor deyip de bir sefer gelmezse kimse sizi ciddiye almaz Neyse biz önümüze bakalım.
Daha önce dediğim gibi çıktılar hep en soğuk olunca bir beklenti oluşuyor ancak bu sabah diyagram’da işin rengi netleşmeye başladı Ortalama -8 civarına zor geliyor vade yani sistem süresi de kısa işin özeti şu an içinde bulunduğumuz sisteme benzer bir sistem yasayacagiz gibi duruyor
Ayrıca hala Sıcak senaryoları olması ortalamanın daha da yükselme ihtimali olduğunu gösteriyor yapacak bir şey yok son atimlik kurşunumuzda umarım böyle harcamayız elimizde 20 günümüz daha kalacak artık bir şey inerse i şansımıza inmezse bu kış da böyle kapat riskimiz var
hocam merhaba selamlar
Ya işte karsever olunca bazı şeyleri görmezden gelmeye çalışıyorsun ama o kadar çok genele yaymıyorum bak bir kaç kişi diyeyim abi sürekli mi her 10 gün 15 gün sonra gördüğüne şöyle geliyor böyle geliyor şu kadar yağacak . İnsanın artık bi sabrı vardır ya hani . Zaten son 2-3 gün tehdit etmeye başlamışlardı en son patladım yani. Üzücü bir durum neyse
son yorumlara bakıyorum da ister istemez modeller biraz bozdu . Orda 87 tabiri kullandılar ve emin ol usta istiyorum dedikleri yaşansın ya bende karseverim 3 yıldır özledik ama eğer bu seferde patlarlarsa zaten o forumda o efsane isim de güvenilirliğini kaybedicek . He şakşakçılar için sorun yok orası ayrı .
İnşallah sistemi en iyi şekilde alırız artık gfs nin bu kadar çok üstümüze sistemler yağdırıp -16 lar kısmen -20 ler gösterip belirtilen tarıhlerde -4 -8 lerle kapanışı yapması hepimizi üzüyor.
inşallah şu an 4-5 güne girerken bahsedildiği gibi efsane kışı yaşarız.
17-25 Şubat arasında yine soğuk tarafta kalabiliriz. Modellerde bir çok senaryo bunu destekliyor. 1-2 gün daha sabredelim güzel bir sistem yolda Allah’ın izniyle. Takipteyiz az daha sabır.
(12-02-2025, Saat: 13:59)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 17-25 Şubat arasında yine soğuk tarafta kalabiliriz. Modellerde bir çok senaryo bunu destekliyor. 1-2 gün daha sabredelim güzel bir sistem yolda Allah’ın izniyle. Takipteyiz az daha sabır.
Herkese merhaba umutlar tükenmişken modelde keskin değişimler oluyor bu sefer bizim lehimize tabii yine de konuşmak için erken çünkü daha 8 günlük bir süre var ayın 20’si 24’ü arası bir kar ihtimali var 30 senaryonun çoğu -10 civarında toplanıyor ecmwfdede durum bu şekilde 2-3 güncelleme daha böyle olursa bu kışı karlı bir sistemle kapatma ihtimalimiz var sadece can sıkan 17-18’de bir ısınma belirdi ama odaklanacağımız tarih 20-24 arası zaten bu sistemi alırsak bu kışı kapatırız yukarıda yazmıştım tek atımlık bir kurşunumuz var Iskarta mı olacak hedef mi vuracağı birkaç güne her şey belli olacak