Kuzeyde guclu emarler var ama o topu asagi cekecek ab yok. Bu yuzden 10 gun yine sıkıci havalar olacak, sahsi fikrim Aralik son gunleri hareket olabilir
Haftaya güneye inme emaresi veren polar atak ihtimali Kafkasya ağırlıklı ısrarını sürdürüyor. Aslında İskandinav YB'si 1040 mb civarına kadar güçlense de aşağıdan da destek lazım Ümit abinin dediği gibi.
Uzun aradan sonra Herkese merhaba, bol karlı bir kış diliyorum.
Aralık 14-19 arasında sistem inme ihtimali var. Kuzeyde güçlü soğuklar var. Bir kaç gündür doğu Karadeniz ağırlıklı görünüp bazı çıktılar da batılıyor. Takip ediyoruz. Gelir mi ? Gelirse batıya kıyılar a kar yapar mı ? Takip edip yorumlarız. 1-2 güne kadar kendini belli eder. Görüşmek üzere.
Merhaba daha önce yazmıştım ay sonundan önce bir aksiyon yok işin kötüsü yağmur da yok çok kurak gidiyoruz bu yaz büyük sıkıntılar yasayacagiz gibi duruyor umarım kar yağışı alırız. Ay sonu için model ve indekslerde hareket var ama süre uzun 20 güne çok değişir takip edelim
(08-12-2025, Saat: 22:42)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Uzun aradan sonra Herkese merhaba, bol karlı bir kış diliyorum.
Aralık 14-19 arasında sistem inme ihtimali var. Kuzeyde güçlü soğuklar var. Bir kaç gündür doğu Karadeniz ağırlıklı görünüp bazı çıktılar da batılıyor. Takip ediyoruz. Gelir mi ? Gelirse batıya kıyılar a kar yapar mı ? Takip edip yorumlarız. 1-2 güne kadar kendini belli eder. Görüşmek üzere.
Bahsettiğimiz sistem ucundan da olsa doğu Karadeniz ve doğu Anadolu’yu etkileyecek. Ancak ilk göründüğü halinden eser yok maalesef. Marmara’ya kadar çok zayıf atak olsa da hafif yağmur ve genelde kuru soğukla geçireceğimiz 6-7 gün var önümüzde. Sistemin Marmara’ya etkisi çok çok zayıf olacak. 2-4 derecelik sıcaklık azalışı ara ara hafif yağmur ve zamanla sert kuzey rüzgarları ile 3-4 günü bu şekilde geçireceğiz.
Aralık 22-23 ünden sonrasını takip edeceğiz artık.
ECMWF 24 Aralık'a İskandinavya bölgesine yüksek basıncı yerleştirmiş. Bunun ne anlama geldiğini hepimiz biliyoruz artık, 27-28 Aralık gibi sistem inme ihtimali modellerde belirmeye başladı.
Yilbasi icin kar ihtimaller var ve hala devam ediyor
Sanirim en son 2016 da yagmisti yilbasinda kar.
O yillar hem forumun hem modellerin son guzel yillariymis megerse, umarim hem forum hem modeller o yillara doner..