(04-01-2019, Saat: 23:09)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(04-01-2019, Saat: 22:39)Tayfun Kocaaslan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Vay sağ olasın kardeşim
Tayfun kardeşim hayırlısı olsun. Sana kırmızı çok yakışıyor.
Hahahaha eyvallah abim

(04-01-2019, Saat: 23:10)Engin Kara Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(04-01-2019, Saat: 22:03)Tayfun Kocaaslan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Birileri Sibirya demiş yine. Özledik değil mi? Analım bakalım.. Sibirya'yı.Ah nerde o günler Tayfun hocam.Ocak sonu şubat başı 2012:
özledik sibirya ayısını. Uyansa da uğrasa bizi o eski günlere getirse...
Gerçekten öyle. Sibirya benim için nostalji değerinde. Özel hissettiriyor
Bu gönderiye 6 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
6
6
Anlıyorum



Ocak sonu şubat başı 2012:
Bi sefer de güçlenerek gelse dişimi kıracağım..
