(14-01-2016, Saat: 16:53)Harun74 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: (14-01-2016, Saat: 14:24)hitboy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Yeni sistemdr akdeniz bölgesinin şansı ne olur acaba ? Ben Hatay'da yaşıyorum. Konum olarak en güneydeyiz malesef. Geçen sistemde 3 ocak kar yağışı gördük. Biraz birikti de çok şükür. Sizce bu sistemde de gecikmeli de olsa kar yapcak soğuk gelir mi bize.
Olabilecek gibi duruyor.
Teşekkür ederim cevap için. Umarım olur o güzelliği bizde görürüz

ben tam bir kar aşığıyım

sistemleri an be an takip ediyorum. Hep dua ediyorum bu sistemde bizde nasiplenelim diye.