HAVA MODELLERİ VE RADAR İÇİN TIKLAYINIZ

Anket Başlığı: Buluşmaya geliyor musunuz?
Anket kapatılmıştır.
Geliyorum
27.08%
13 27.08%
Belki gelebilirim
29.17%
14 29.17%
Gelemiyorum
43.75%
21 43.75%
Katılımcı sayısı: 48 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

  •  Önceki
  • 1
  • ..
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • Sonraki 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 2 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serkan SezenoğluFORUMATMOSFER Cevahir Buluşması - 17.01.2016
Gelmeye kalksam gidiş geliş 8-9 saati mi yolda geçirecem.Inşallah bir dahakine..
Cevapla
Gelebilirim inşallah
Cevapla

Az önce Mgm de gördüm pazar yoğun yağışlıymış Cevahirde buluşacak arkadaşlar temkinli olsun
benden uyarması Smile
Cevapla
Bir aksilik yok demi abiler yarın saat 10:30 da buluşuyoruz Big Grin
PER ASPERA ad ASTRA
Cevapla
Hayır yok, sabah oradayız inşallah hepimiz....
Cevapla
Ben geleceğimi belirtmiştim ve o yönde oy kullanmıştım bir aksilik olmazsa ama şehir dışından gelen babamı almam gerek 9 gibi sabihadan.Yine yetişmeye çalışacağım ama şimdiden belirteyim gelemezsem affola.
Cevapla
(16-01-2016, Saat: 23:47)Sebahattin Özdemir Nickli Kullanıcıdan Alıntı: face de buluşma iptal gibilerinden yazılar dolaşıyor son durum nedir,
bir aksilik yok dimi şiddetli yağış nedeniyle iptal durumu varmı?

Aksilik yok,buluşma gerçekleşecek.
Cevapla
Şemsiye gerekli midir eve dönüş vakitleri için? Big Grin
Cevapla
Kar botlarını giy Smile
.
Cevapla
Resim bekliyoruz.
Yağmaz yağmaz
Cevapla
  
  •  Önceki
  • 1
  • ..
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • Sonraki 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  FORUMATMOSFER STARBUCKS BULUŞMASI - 25.09.2016 Serkan Sezenoğlu 30 18,060 27-09-2016, Saat: 21:32
Son Yorum: kazablanka özgür

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi