HAVA MODELLERİ VE RADAR İÇİN TIKLAYINIZ

Anket Başlığı: Buluşmaya geliyor musunuz?
Anket kapatılmıştır.
Geliyorum
43.75%
7 43.75%
Belki gelebilirim
6.25%
1 6.25%
Gelemiyorum
50.00%
8 50.00%
Katılımcı sayısı: 16 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serkan SezenoğluFORUMATMOSFER STARBUCKS BULUŞMASI - 25.09.2016
O güneşe kanmayın kar topluyor Big GrinBig Grin
Cevapla
malesef gelemiyorum Sad benim yerime de bişiler için Sad
Cevapla
Cumartesi aksamini pazar gunune baglayan gece calisacagim. Sariyer'den eve 10:30 gibi variyorum. Pazar 11:00 gibi yatip saat 14:00 gibi uyanabilirsem mutlaka ben de gelirim. Normalde 16:00 gibi uyaniyorum ama o gun 14:00 gibi uyanip gelmeyi cok istiyorum ve gelmeye calisacagim.
Cevapla
(22-09-2016, Saat: 01:22)bulut75 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Cumartesi aksamini pazar gunune baglayan gece calisacagim. Sariyer'den eve 10:30 gibi variyorum. Pazar 11:00 gibi yatip saat 14:00 gibi uyanabilirsem mutlaka ben de gelirim. Normalde 16:00 gibi uyaniyorum ama o gun 14:00 gibi uyanip gelmeyi cok istiyorum ve gelmeye calisacagim.

İlk okuyuşta matematik dersi saat problemi sandım Smile
Cevapla
Gelmek lazım güzel günlere az kaldı Smile
PER ASPERA ad ASTRA
Cevapla
(22-09-2016, Saat: 18:08)Fatih Köse Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gelmek lazım güzel günlere az kaldı Smile

Bekliyoruz Fatih'im Smile
Cevapla
Çok üzüldüm. Bu başlığı bir kaç gün önce görmüş olsam pazar sabahı yaptığımız programı iptal ederdim. Ancak maç saatine kadar karşı tarafta olmak zorundayım.. Bir hafta erteleyebilir misiniz diye bir talebim olabilir ama herkes organize olmuşsa bu dakikadan sonra yapacak bir şey yok.. Şimdiden hepinize iyi muhabbetler dilerim.
Yağmaz yağmaz
Cevapla
Tum karseverlere selam olsun.pazar gunu oglumu g.saray altyapi okulunda idmana goturdugum icin gelemiyecegim insallah birdahaki bulusmaya diyelim.herkesi cok ozledim yakinda gorusmek dilegiyle

(21-09-2016, Saat: 17:41)Barış Can Gür Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Cuma günü Adana-Mersin yolculuğuna çıkıyorum abi ben maalesef yokum.Bir sonraki buluşmaya seve seve gelirim ama Smile

Baris hosgeldin kardesim
Cevapla
Serkan sen sponsor bulmuşsun ve gelmemen için bir problem kalmamış. Bana kim sponsor olacak peki......
Cevapla
Hoş bulduk @"kazablanka özgür" ağabey,selamlar sevgiler Smile
Cevapla
  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  FORUMATMOSFER Cevahir Buluşması - 17.01.2016 Serkan Sezenoğlu 66 36,719 17-01-2016, Saat: 23:49
Son Yorum: Harun74

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi