(26-12-2015, Saat: 18:09)mr26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bizim Eskişehir'in konumu biraz farklı ne tam İç Anadolu ne de Marmara,Eskişehir için bir tahmininiz var mı?
Aynen 3'ünde yağış gelirse Eskişehir de etkilenir..
(26-12-2015, Saat: 20:44)KRAL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aynen 3'ünde yağış gelirse Eskişehir de etkilenir..
Çankırı ne olur hocam ?
İç bölgeler için Ege'de ve Orta Akdeniz'de oluşacak siklonlar önemli. Bu siklonlar oluşursa Çankırı da kar alır. Yalnız siklonun konumu ve zamanı için hafta içinde tekrar değerlendirelim
(27-12-2015, Saat: 00:04)Berkay Erdener Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Çankırı ne olur hocam ?
İç bölgeler için Ege'de ve Orta Akdeniz'de oluşacak siklonlar önemli. Bu siklonlar oluşursa Çankırı da kar alır. Yalnız siklonun konumu ve zamanı için hafta içinde tekrar değerlendirelim
Anladım yani şu an netlik yok iç anadolu için. İstanbul bize bırakmayacak galiba bu karı