Batidan yagis yaklasiyor.ilk yagislar kar olarak dusebilir.dew point hala -lerde.
Konuyu Oyla:
|
|
|
Son kutleler bile yine Beylikduzu'nu es geçiyor yine
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
Allah-u Azimüşşan
Komutan logar batıdan bi cisim yaklaşıyor Radarda kar gelir mi
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
![]() Modeller iyi çıkınca uzun vade için kar ikonları gelmiş.
Bu gönderiye 6 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
6
herkese selamlar,
eklediğim fotoyu bilerek buraya sayfaya koydumkı yuzde 15- 20 sini istanbul üzerinde görmek için totem olsun .... aga bu nasıl bişey 264 cm ) vizem bitmemiş olsaydı borç harç bulup gidip orda bulunmak isterdim .euroya rağmmen ) darısı istanbula...
Bu gönderiye 4 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
2
1
Cisim bos çıktı.
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
(09-01-2019, Saat: 13:31)Marlborored1907 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: herkese selamlar, Buralar Alplerin tepesi değil mi? (09-01-2019, Saat: 15:22)domacc Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(09-01-2019, Saat: 13:31)Marlborored1907 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: herkese selamlar, evet .
istanbul mu 10 senede bir yağar. BEKLEME
(09-01-2019, Saat: 13:31)Marlborored1907 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: herkese selamlar, Çok uzaklara gitmene veya vizeye gerek yok. Bitlis e gidersen bunun mislisini bile görürsün.
Bu gönderiye 8 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
3
5
Ukmo 144 istanbul icin bayağı iyi bence.
Bu gönderiye 4 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
4
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
|
|
[YARIŞMA] İSTANBUL'A İLK KAR NE ZAMAN YAĞACAK? | Ümit | 102 | 49,977 |
29-11-2025, Saat: 00:53 Son Yorum: Mehmet Cengiz Küllük |
| İSTANBUL'UN AYLARA GÖRE REKOR SICAKLIK TARİHİ-YENİ BİR REKOR GELİR Mİ? | Zafer Yüce | 12 | 18,059 |
26-07-2023, Saat: 17:45 Son Yorum: Yalçın Kaya (Mrsnowizma) |
|
| İSTANBUL'A İLK KAR NE ZAMAN YAĞACAK? | Serkan Sezenoğlu | 64 | 54,579 |
06-11-2017, Saat: 22:52 Son Yorum: Ozan Soyak |
|
| Konuyu Okuyanlar: |
| 65 Ziyaretçi |
Powered by: Mybb



) vizem bitmemiş olsaydı borç harç bulup gidip orda bulunmak isterdim .euroya rağmmen