İyi akşamlar..
Gfs epeydir ay sonu için çok çok iyi tablolar veriyor. Normal şartlarda uzun vadede temkinli yaklaşırdım fakat uzun süredir diyagramda ısrarlı ve kararlı şekilde - 12-13-14 lük senaryolar yabana atılmayacak şekilde fazla ve de gfs soğuk senaryo da yalnız değil. İşte bu yüzden ben çok şüpheci bakmıyorum ay sonuna. 6 Ocak 2017 sisteminde de aynı bu şekilde çok önceden Diyagram senaryoları bu şekildeydi bulursam resmini paylaşırım.
Kısacası bu sistem gelecek arkadaşlar ben hodri meydan diyorum ✌️ Ve de öyle - 8 de törpülenmiş değil - 12-13 lere tırnak eklenmiş şekilde gelecek
Görüşmek dileğiyle..
Gfs epeydir ay sonu için çok çok iyi tablolar veriyor. Normal şartlarda uzun vadede temkinli yaklaşırdım fakat uzun süredir diyagramda ısrarlı ve kararlı şekilde - 12-13-14 lük senaryolar yabana atılmayacak şekilde fazla ve de gfs soğuk senaryo da yalnız değil. İşte bu yüzden ben çok şüpheci bakmıyorum ay sonuna. 6 Ocak 2017 sisteminde de aynı bu şekilde çok önceden Diyagram senaryoları bu şekildeydi bulursam resmini paylaşırım.
Kısacası bu sistem gelecek arkadaşlar ben hodri meydan diyorum ✌️ Ve de öyle - 8 de törpülenmiş değil - 12-13 lere tırnak eklenmiş şekilde gelecek

Görüşmek dileğiyle..
Bu gönderiye 17 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
10
7
10
7

