Bay hava sibirya ve Azor kışı demis saten bu iki basınç kuşağı blokaj olustutur ve yer seviyesi cok soğuk olursa 850 hp -8 dahi yeterli olabilir işimiz üst seviye ULL kaldı ki en şanlı yer sakarya bolu düzce ve kocaeli tarafları oluyor yada Catalca ve silivri tarafları istanbul il merkezi boşta kalıyor , 2017 tarzı siklonik bir kar alabilirsek süpriz olucak...
(23-11-2020, Saat: 00:07)Hokkabaz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bay hava sibirya ve Azor kışı demis saten bu iki basınç kuşağı blokaj olustutur ve yer seviyesi cok soğuk olursa 850 hp -8 dahi yeterli olabilir işimiz üst seviye ULL kaldı ki en şanlı yer sakarya bolu düzce ve kocaeli tarafları oluyor yada Catalca ve silivri tarafları istanbul il merkezi boşta kalıyor , 2017 tarzı siklonik bir kar alabilirsek süpriz olucak...
Karayel eserse, Balkanlar'daki kara soğuğu sinsice yer seviyesinden ilerler. Sibirya işte budur. 20 Aralık 2012 gibi. 850 hPa, yer sıcaklığıyla aynıydı. 0 girmesi yetiyor zaten, bu gibi durumlarda kar yağması için.
(23-11-2020, Saat: 10:34)Hasan Can (HFS) Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Son kar gördüğüm geçen sene 9 Şubat'dan anı olarak bu kalmış galerimde. Özledik gel artık.