(10-02-2022, Saat: 19:30)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı:Direk Marmara ve Istanbul a gelsin, kar yağışını çok seviyorum Allah biliyor ya şöyle gündüzleri -4 geceleri -8 olsun 15 20 gün boyunca Japonya gibi aynen harika açık havalarda -12 lere düşsün off harika(10-02-2022, Saat: 16:19)Typhoon Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar 57 yaşındayım bunun 50 yılını hava durumlarına bakarak geçiriyorum çocukluğumdan bu yana kar yağışlarını zevkle izlerim. Şubat aylarının çoğu 2.haftasından başlayarak ılık ve kurak geçmiştir. Bu süreç minumum 1 hafta maksimum 15 gün devam etmiştir. Geceleri min. 8 derece gündüzleri ise 21 22 dereceye kadar çıkabilir. Hatta çiçekler açar meyvalar verir, insanlar kısa kollular ile gezer, arabalarını yıkarlar. İşte yalancı bahar diyoruz (Örnek 1977,1983 ve 1987 şubat ayları.) Ancak şubat ayının son haftası kar yağışlı sistemler gelir mart ayı ortalarına kadar devam eder 1977, 1983 ve 1987 şubat/mart ayları. Bu anlattıklarım Istanbul için. Sanırım bu yılda yalancı bahar yaşayacağız hem fazla sıcak olmayacak gibi hem de sanırım uzun sürmeyecek.O kadar yüksek derecelere çıkmamız zor yb hakimiyeti var ama merkzezi kuzeyimiz olduğundan serin hava olarak geçecek gibi genelde zaten 23 Şubat gibi soğukların tekrar muhtemel adresi biziz gibi.
Bu gönderiye 3 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
2
1
2
1



