Selamlar Serkan Bey, Ozan Bey, Ümit Bey, Harun Bey, Tayfun Bey, sizler foruma yazınca gerçekten çok mutlu olduk. Umarım power bank almak zorunda kalırız daha ne diyeyim
Son yıllarda kaçan sistemler çok tadımızı kaçırdı. İnşallah bu sistem bizi mutlu eder. Forumda eskileri görmek de çok mutluluk verici. Herkese selamlar, saygılar.
Diyagram yine çok iyi -10 un altında bir çok senaryo mevcut.
Bu arada Serkan abi, ozan, tayfun hoşgeldiniz. Ümit abi ile yazıyorduk siz gelmeden önce. Bir o bir ben sırayla neyse modeller çoştu da sizi görebildik.
Umarım 2017’den sonra bizi mutlu eden güzel bir sistem alırız. O eski enerjiyi özledim eskisi gibi radar takibi yaptığımız sabahların olmadığı forum sayfalarının aktığı günleri görmek umuduyla. Bütün foruma selamlar … GELOOOOOO
(13-02-2025, Saat: 15:59)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Diyagram yine çok iyi -10 un altında bir çok senaryo mevcut.
Bu arada Serkan abi, ozan, tayfun hoşgeldiniz. Ümit abi ile yazıyorduk siz gelmeden önce. Bir o bir ben sırayla neyse modeller çoştu da sizi görebildik.
Abi hoşbulduk da ben de buradayım kaç gündür, yazıyorum da