Bu doğulama ve öteleme trendi canımı sıkıyor ama daha gitgeller olacak.18-19 u çözülmeden arkası da çözülmeyecek sanırım. Temkinli ve sabırlı bir şekilde bekliyoruz.
Umarım hem Marmara hem de ülkemiz adına güzel ve 3-4 gün kar yağışının olduğu bir sistem yaşarız.
Forumun canlanmış olması da çok hoşuma gitti. Ara ara yazıp canlı tutalım burayı.
Umarım hem Marmara hem de ülkemiz adına güzel ve 3-4 gün kar yağışının olduğu bir sistem yaşarız.
Forumun canlanmış olması da çok hoşuma gitti. Ara ara yazıp canlı tutalım burayı.
Bu gönderiye 2 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
2
2

