(15-02-2025, Saat: 06:32)BySerhattt Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Akşam çok moralim bozuldu 11 civarı uyudum gece dönmüş gfs ama ben yoruldum artık.
Bu güncelleme bozsa bir sonrakinin düzelme umudu
Bir güncelleme düzelse bir sonrakinin bozulma korkusu beni çok yordu. Ne olacaksa olsun artık
o kdar haklsıınki... 2 yıldır hep atnı senaryoları yaşıyoruz tam grlecek derken 3-4 gün kuş olup gidiyor. yılar yıllar önce hiç böyle şeyler yoktu meteoroloji 1 hafta öncesinden herkes önlemini alsın diyordu ve tam zamanında dedikler gibi sistem geliyordu. yıllar öncesinden kastım 2000 lerde
Evet gfs gece ağzımıza bal çaldıktan sonra yine farklı şeyler vermiş bu sefer 18 19 unu biraz güçlendirip gerisini bozmuş dogu batı muhabbetleri başladı allah sonumuzu hayır etsin gem batılı çıktı controlde biraz batılı bakalım ecmwf ne diyecek
(15-02-2025, Saat: 07:50)Yusufkefal Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Evet gfs gece ağzımıza bal çaldıktan sonra yine farklı şeyler vermiş bu sefer 18 19 unu biraz güçlendirip gerisini bozmuş dogu batı muhabbetleri başladı allah sonumuzu hayır etsin gem batılı çıktı controlde biraz batılı bakalım ecmwf ne diyecek
Sonrasında sıcak senaryo başı düzeldikçe.sonrasıda düzelir.
(15-02-2025, Saat: 08:50)Yusuf Eski Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(15-02-2025, Saat: 07:50)Yusufkefal Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Evet gfs gece ağzımıza bal çaldıktan sonra yine farklı şeyler vermiş bu sefer 18 19 unu biraz güçlendirip gerisini bozmuş dogu batı muhabbetleri başladı allah sonumuzu hayır etsin gem batılı çıktı controlde biraz batılı bakalım ecmwf ne diyecek
Sonrasında sıcak senaryo başı düzeldikçe.sonrasıda düzelir.
Evet ecmwf de batılama başlamış gfs nin gecesine benzetmiş güzel çıktı sunmuş bize
Arkadaşlar herkese günaydın sistem halen oturmadı alçak basınç merkezinin konumu bu işin kaderini belirleyecek internette görüyorsunuzdur batıladi doguladi meselesini aşağıda grafikte ekliyorum L yazan alçak basınç şu an Gfsye göre burada konumlu , bunun biraz batılmaması demek İstanbul’un kara gömülmesi demek şu anki yerinde kalması demek ise doğu Karadeniz’in kara gömülmesi demek o kadar ince bir çizgide gidiyoruz , sabah ecmwf Daha batılı çıktı durum böyle olunca Marmara’nın orta ve dolusu Dek bantları almaya başladı ancak bu doğuya giderse bu seferde istanbul ve marmara olarak kuru soğuk alırız o kadar hassas bir çizgide şu an için takipte kalmaliyiz
Günaydınlar arkadaşlar. Icon ukmo ecmwf bariz bir şekilde batiladi. Gem de güzel. Bence sistemin isim babası Gfs akşam normale döner. Şahsen diyebilirim ki Sibirya sistemlerinin rüzgarı bile kar yapar .Doğulu batılı olması kar kalınlığını etkiler.En son çıktılara bakıldığında durum bu .Burdan kaçmaz hayırlı olsun
Şunu eklemek istiyorum sistemde şu an gözüken şanslı bölge doğu Karadeniz , bizim buradaki beklentimiz alçak basıncı batıya hareket ederek bu güzel sistemden daha çok yararlanmak , yoksa İstanbul ve Marmara’da soğuk olacak kar yağışları da görülecek ama amaç 5, 10 santim yakalamak değil şu 30 40 santimleri görelim ki son birkaç yılın acısı çıksın o da pazartesiye belli olur çok zaman kalmadı
Günaydın, bu tarz sistemler Marmara ve batı Karadeniz rotalı olmuştur. Yine öyle olacak inşallah. Gfs öğlen yada akşam gece ki çıktılarına döner bence. Ayrıca büyük ihtimalle sistemin süresi 2-3 gün daha uzayacak gibi görünüyor.
Hatta geçmiş yıllarda Marmara merkezli verdiği bir çok çıktıda sistemlerin Avrupa’ya kaçtığına çok kez şahit olduk.
(15-02-2025, Saat: 10:58)Fatih Şen Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Günaydın, bu tarz sistemler Marmara ve batı Karadeniz rotalı olmuştur. Yine öyle olacak inşallah. Gfs öğlen yada akşam gece ki çıktılarına döner bence. Ayrıca büyük ihtimalle sistemin süresi 2-3 gün daha uzayacak gibi görünüyor.
Hatta geçmiş yıllarda Marmara merkezli verdiği bir çok çıktıda sistemlerin Avrupa’ya kaçtığına çok kez şahit olduk.
Vakit var lehimize değişimler olacaktır.
Suan sistemi zaten 1 2 öne çekmiş duruyor salı gece çarşamba sabaha doğru kâr şartları oluşuyor