Merhaba değerli dostlar,
Açıkçası İcon Aprage NASA gem jma bu modeller umrumda değil hepsini 10 gundur günde üç defa takip ettim çıktılarında o kadar büyük tutarsızlıklar var ki o yüzden artık bakmaya değer görmüyorum , sınırlı alan modelleri de verilerin büyük çoğunluğunu iki ana modelden alıyor o yüzden iki ana model nasıl bir değişim verirse onlarda yancısı olarak onu veriyor, bu işin ana iki lokomotifi var Gfs ve ECMWF bu ikisi aşağı yukarı ne derse genelde ona benzer çıkıyor bazen biz de bir çalışmada çok güzel görüntüler görünce kar tutkunuzdan dolayı heyecanlanmıyor değiliz açıkçası ben bu sistem için heyecanlıydım , tabii ki bir efsane 87 palavrası olma ihtimali zaten yoktu , sayfalar önce çok güzel bunu açıklamıştım.
Son duruma bakarsak aşağı yukarı bence tablo netleşti üzücü yanı ne derseniz 50 santimlerden on santimlere geldik yağışı çok kaybettik akşam Gfs güncellemesi de buna benzer zaten
İzobarlarda bozulma var bu deklerin kalitesi ve sıklığını değiştirecek tren gibi dekler yerine arada 2-3 dek gelecek etkisi ve alani sınırlı olacak
Ha bu alanda etkileyeceği yerde kar örtüsü oluşur kuvvetli bir kütle gelirse 10 santim belki 15 santim kar görülebilir ama şehrin geneli Marmara’nın tamamı için kuvvetli bir kar yağışı ihtimali bence çok düşük
Sistem dört günlüktü arkadaşların dediği gibi Çarşambadan başlayıp cumartesiye kadar uzuyordu zaten çarşamba günü güme gitti son çıktıda perşembe de gitti elimizde kaldı bir cuma ve cumartesi, 1,5 günlük bir sistemde ne görürsek kar çok, beklentiye girmeden radar ve sıcaklık , çiğ noktası takibi yapın ben yine modellere bakacağım Hastalık insan bırakmıyor ama artık kazık yemeye alıştığımız için eskiye göre daha az acıtıyor
Gfs kar yagisi aksam
Açıkçası İcon Aprage NASA gem jma bu modeller umrumda değil hepsini 10 gundur günde üç defa takip ettim çıktılarında o kadar büyük tutarsızlıklar var ki o yüzden artık bakmaya değer görmüyorum , sınırlı alan modelleri de verilerin büyük çoğunluğunu iki ana modelden alıyor o yüzden iki ana model nasıl bir değişim verirse onlarda yancısı olarak onu veriyor, bu işin ana iki lokomotifi var Gfs ve ECMWF bu ikisi aşağı yukarı ne derse genelde ona benzer çıkıyor bazen biz de bir çalışmada çok güzel görüntüler görünce kar tutkunuzdan dolayı heyecanlanmıyor değiliz açıkçası ben bu sistem için heyecanlıydım , tabii ki bir efsane 87 palavrası olma ihtimali zaten yoktu , sayfalar önce çok güzel bunu açıklamıştım.
Son duruma bakarsak aşağı yukarı bence tablo netleşti üzücü yanı ne derseniz 50 santimlerden on santimlere geldik yağışı çok kaybettik akşam Gfs güncellemesi de buna benzer zaten
İzobarlarda bozulma var bu deklerin kalitesi ve sıklığını değiştirecek tren gibi dekler yerine arada 2-3 dek gelecek etkisi ve alani sınırlı olacak
Ha bu alanda etkileyeceği yerde kar örtüsü oluşur kuvvetli bir kütle gelirse 10 santim belki 15 santim kar görülebilir ama şehrin geneli Marmara’nın tamamı için kuvvetli bir kar yağışı ihtimali bence çok düşük
Sistem dört günlüktü arkadaşların dediği gibi Çarşambadan başlayıp cumartesiye kadar uzuyordu zaten çarşamba günü güme gitti son çıktıda perşembe de gitti elimizde kaldı bir cuma ve cumartesi, 1,5 günlük bir sistemde ne görürsek kar çok, beklentiye girmeden radar ve sıcaklık , çiğ noktası takibi yapın ben yine modellere bakacağım Hastalık insan bırakmıyor ama artık kazık yemeye alıştığımız için eskiye göre daha az acıtıyor

Gfs kar yagisi aksam
Bu gönderiye 4 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
2
2
2
2


❄️☃️❄️☃️❄️☃️❄️