Gfs 23'ünü de kurtardı. Gerçekten akıl alır gibi değil. Zaten temkinli konuşuyoruz da her defasında tecrübe ediyoruz, atmosfer çok kaotik bu bir gerçek. Güzel batıladı ama
24'üne girdik halen yağış veriyor. Güzel güncelleme oldu.
Volkan abi bu günleri bile mumla arar olduk. Model takibi yapardık eskiden paso, şimdi o makas arası bile açıldı. Sistem emaresi bile nadir görülüyor ufukta. Bulduk mu yapışıyoruz ne yapalım
(19-02-2025, Saat: 01:08)MinasMorgul Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sanırım sistemin içine girdiğimizde bile sürprizlerle karşılaşabiliriz efsane olmasada çekişmesi efsane olacak seviyede
nispeten yakın vade modeli sayılan ARPEGE modeli günlerdir batılı inecek diyor, tüm modeller doğu karadeniz ısrarına girdiğinde bile ARPEGE batı karadeniz ısrarını sürdürüyordu ve hala daha bu konuda ısrarcı. son dakika tüm modelleri yanına çekme olasılığı çok düşük olsa da bi ihtimal başarabilirse kral tacını takar..
(19-02-2025, Saat: 01:12)Tayfun Kocaaslan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 24'üne girdik halen yağış veriyor. Güzel güncelleme oldu.
Volkan abi bu günleri bile mumla arar olduk. Model takibi yapardık eskiden paso, şimdi o makas arası bile açıldı. Sistem emaresi bile nadir görülüyor ufukta. Bulduk mu yapışıyoruz ne yapalım
Kardeşim sakın yanlış anlaşılma olmasın, ben kimseyi eleştirmiyorum ve suçlamıyorum, ama bu modeller hep bize madik atıyor. Bu olaydan bıktım ve uzun süredir karla bile ilgilenmiyorum. Bu sefer bari olsun!
(19-02-2025, Saat: 01:12)Tayfun Kocaaslan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 24'üne girdik halen yağış veriyor. Güzel güncelleme oldu.
Volkan abi bu günleri bile mumla arar olduk. Model takibi yapardık eskiden paso, şimdi o makas arası bile açıldı. Sistem emaresi bile nadir görülüyor ufukta. Bulduk mu yapışıyoruz ne yapalım
Kardeşim sakın yanlış anlaşılma olmasın, ben kimseyi eleştirmiyorum ve suçlamıyorum, ama bu modeller hep bize madik atıyor. Bu olaydan bıktım ve uzun süredir karla bile ilgilenmiyorum. Bu sefer bari olsun!
Olsun be abi, şu dünyada karşılıksız mutlu eden nadir şeylerden. Beklentisiz olmayı becerebiliyorsan abi, iyidir iyi Modeller tokat manyağı yaptı bizi yıllardır, şimdiler de dansöz gibi para mı gözlüyor ne