Ben Bakırköy'e maksimum 2-3 cm yağacağına bile inanmıyorum. Hatta yeter artık bıktım, yağmasa da olur. Bütün İstanbul bugün kardan yıkıldı biz avcumuzu yaladık!!!
Arkadaşlar ben de Bursa’dayım artık modellere bakmaktan gözüm şaşı oldu
Evde kullandığım Meteoroloji istasyonu var sıcaklık 5° derecelerde çiğ noktası ise 1° civarı Bursa için sıcaklık şu an kar değerlerinde değil , O yüzden gelen kütleler yağmur olarak düşüyor ,yarından itibaren öncelikle Bursa ve Yalova’nın yüksekliğinde sıcaklık kar değerlerine düşüyor, Akabinde şehir merkezlerine sıcaklık düşecek benim tahminim perşembe gece saatlerinden itibaren sıcaklık düşüşü ile beraber gelen kütleler hem kar yağışı bırakacak hem de örtü oluşturacak Cuma günü, en kuvvetli yagislarin olduğu gün, cumartesi devam Edip pazar çok hafif bir yağış beklentim var
(19-02-2025, Saat: 20:33)Ümitt Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar ben de Bursa’dayım artık modellere bakmaktan gözüm şaşı oldu
Evde kullandığım Meteoroloji istasyonu var sıcaklık 5° derecelerde çiğ noktası ise 1° civarı Bursa için sıcaklık şu an kar değerlerinde değil , O yüzden gelen kütleler yağmur olarak düşüyor ,yarından itibaren öncelikle Bursa ve Yalova’nın yüksekliğinde sıcaklık kar değerlerine düşüyor, Akabinde şehir merkezlerine sıcaklık düşecek benim tahminim perşembe gece saatlerinden itibaren sıcaklık düşüşü ile beraber gelen kütleler hem kar yağışı bırakacak hem de örtü oluşturacak Cuma günü, en kuvvetli yagislarin olduğu gün, cumartesi devam Edip pazar çok hafif bir yağış beklentim var
2.2 ye kadar düştük ama dediğin gibi yağmur geçiyor
Yüksek konumda da değiliz tabi
(19-02-2025, Saat: 20:12)Volkan_Funda Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben Bakırköy'e maksimum 2-3 cm yağacağına bile inanmıyorum. Hatta yeter artık bıktım, yağmasa da olur. Bütün İstanbul bugün kardan yıkıldı biz avcumuzu yaladık!!!
Karşıya gidip geldim devasa kütle spin atarken. Köprüde giriş ve çıkışta yağış efsaneydi. Yüksekler tuttu. Sahile doğru indim Ortaköy'e cacık yok
Bugünkü cephe yağışı gözüküyordu ama beklentiyi çok aştı, ekstra oldu yani. Esas beklentimiz DEK abi bizim sahiller olarak, az kaldı.
Merhabalar yaklaşık 15 yaşımdan beri kar peşinde koşuyorum çoğu ustadları abileri 15 senedir tanıyorum takip ediyorum bazıları aramızdan ayrıldı bazıları bıraktı vs suan 30 yaşındayım.bugun bildiğin kâr yağışından soğudum ilk defa böyle birsey yaşadım tam tamına maltepeden beykoza 4 saate geldim en son indim 1 buçuk saat yürüdüm. Biz amatör olarak takip ediyoruz birseyleri ön görüyoruz ama ön görmesi gerekenler tedbir alması gerekler hiç birseyi ön görmüyor yolda olanlar belki görmüştür beni gibi yaşayan binler insan vardı 500t ile yolculuk yapan hani diyorlardıya beyaz esaret geliyor diye bu duruma düşürenler tedbir almayanlarmıs neyse
Beykoz olarak nerdeyse 7 ile 10 cm arasında bir birikim var tepeye çıktıkça biraz daha artıyor bugün için bu yağışı ön gören aynı bu şekil de hiç bir çıktı yoktu skron,aladin biraz yaklaştı sadece yarın için de her çıktı farklı şeyler ön görüyor suan bile uydudan dek için bulutlar hazırlanıyor öğleden önce ara ara ziyarette gelecek belki bugün nasil supriz olduysa belki yarın da birseyler olur
Yağışı Icon yağmur veriyordu, Ecmwf de verdi ama bu kadar etkili değil. Gfs zaten cücük kadar bir şey veriyordu O da bu saatlere İstanbul'un kuzeybatı açıklarına.
(19-02-2025, Saat: 22:06)Tayfun Kocaaslan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Yağışı Icon yağmur veriyordu, Ecmwf de verdi ama bu kadar etkili değil. Gfs zaten cücük kadar bir şey veriyordu O da bu saatlere İstanbul'un kuzeybatı açıklarına.
Aynen öyle abi hatta bırak yağış türünü bölgesini bile tam bilemediler saatini bilemediler Anadolu yakasının nerdeyse her yerinde etkisini gösterdi skron ve aladin birazcık bildi o da Avrupa yakası hatta daha batısı olarak gösteriyordu