Arkadaşlar marmara olarak ne yakalarsak şansımıza diyeceğiz bu dakikadan sonra . Dek lerden ne gelirse artık. İstanbul en azından bayağı etkilendi bugün ama yagislar durunca erime hızlı oluyor sanırım. Balikesir olarak biz daha bisey göremedik kar yağdı geçti .
Her zamanki gibi efsane olabilcek bir sistemi daha son anda kaçırıyoruz. Karadeniz genelde hep kapıyor. Marmara olarak neden eskiden yaşadığımız sistemleri artık alamıyoruz üzülüyorum
Her zamanki gibi efsane olabilcek bir sistemi daha son anda kaçırıyoruz. Karadeniz genelde hep kapıyor. Marmara olarak neden eskiden yaşadığımız sistemleri artık alamıyoruz üzülüyorum
Bu gönderiye 3 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
2
1
2


Lokal geçişler olsa da batı yakada konverjans alanı dolayısıyla kemikli bir uzun bant oluşabiliyor. Kuryeler için tehlikeki maalesef. Alçaklarda ara ara erimeler olabilir ama kütle geldiği anda örtü yapabilecek kuvvetle muhtemel.


