Aralık ayının 7'sinden sonra diyagram umut vaadediyor.Bu arada ay sonu sisteminden kar beklentim kalmadı.
Son güncel GFS DİYAGRAMI
ARALIK AYININ İLK HAFTASI SICAKLIKLAR YÜKSELECEK,7-8'inden sonra tekrar düşüşe geçecek görünüyor.Kar sınırına ne zaman geliriz,ne kadar geliriz onu da düşüş hızı gösterecek
Gfs diyagramı kötü değil ay sonu için. Ana çıktı yine tek başına birşeyler deniyor. -5 in altında çok senaryo var eğer -5 in altında gelirse istanbul’da Havada da olsa kar görebiliriz.
Güncelleme 00.30 da başlıyordu galiba. İnşallah güzel bir güncelleme olur ay sonu için daha netleşirse güzel olur havada kar görmek bile çok iyi olur kasım için
Güncelleme 00.30 da başlıyordu galiba. İnşallah güzel bir güncelleme olur ay sonu için daha netleşirse güzel olur havada kar görmek bile çok iyi olur kasım için
Öncelikle günaydın arkadaşlar, GFS sabah modeline göre anladığım ay sonu sistemi marmara sistemi gibi. Yani Marmara dan giriyor ve ordan çıkıp gidiyor. -8 derece bile girmiyor.
Günaydın herkese iyi haftalar dilerim Sabah güncellemesine göre cuma günü İstanbul için yükseklerde dahi kar ihtimali yoktur bence. Ha daha 5-6 gün var. Cumartesi şartlar zorlanır mı, yağış kalır mı bilemem ama sanmıyorum. Yine de atraksiyonlu bir hafta yaşayacağımız için ben mutluyum. Asıl heyecanla takip etmemiz gereken, modellere de yansımaya başlayan Aralık ikinci hafta olacak. Umarım artık kar özlemimizi giderecek bir sistem alırız artık. Çok özledik be!
Bu arada fark ettiyseniz her yorumun üzerinde facebook, twitter ve WhatsApp da o yorumu paylaş seçeneği geldi..Kendimizi geliştirmemiz adına sürekli tek başına çalışan Ozan Soyak kardeşimize teşekkürlerimi bir borç bilirim