Allah-u Azimüşşan
Konuyu Oyla:
|
|
(27-11-2018, Saat: 19:49)Batuhan Özer Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 300.saatlere dayanarak söylüyorsan bunu, büyük yanılgı içindesin
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
Pembe hava'ya sevdalı
(27-11-2018, Saat: 11:11)Zafer Yüce Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(23-11-2018, Saat: 07:58)Zafer Yüce Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Israr eden GFS hayra alamet değildir,ECMWF sabah ki güncellemede dönerse veladdalin amin olur sistem.Aralık ilk hafta da kaybedildiği gibi,akşam yazdığım 12si civarına kalabilir beğenim de ayıp olmasın
Bu gönderiye 5 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
2
3
(27-11-2018, Saat: 13:22)Ümit Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aslında sistem ne kaboldu ne hayaldi, sistem geldi ancak beklediğimizin aksine daha kuzeybatımızda kaldı, Türkiye sınırıda sadece 300 km mesafede Bükreşin üstüne -12lik çekirdek var ve kar bırakacak, 300 km daha geseydi ... Kesinlikle katılıyorum. Sistem kaybolmadı şu an açıp 850 hpa haritasına bakılırsa soğuğun balkanlar ve trakyaya sıkıştığı görülebilir. Sistem geldi ama bize gelmedi.
Bu gönderiye 7 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
7
Mühendislik, gelişimdir.
(27-11-2018, Saat: 20:24)Mustafa Sarigül Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(27-11-2018, Saat: 19:49)Batuhan Özer Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bi kaç sayfa geri gidersen 300 saatlere dayanmadigimi anlarsin.
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
Allah-u Azimüşşan
(27-11-2018, Saat: 20:49)Ozan Soyak Nickli Kullanıcıdan Alıntı:(27-11-2018, Saat: 13:22)Ümit Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aslında sistem ne kaboldu ne hayaldi, sistem geldi ancak beklediğimizin aksine daha kuzeybatımızda kaldı, Türkiye sınırıda sadece 300 km mesafede Bükreşin üstüne -12lik çekirdek var ve kar bırakacak, 300 km daha geseydi ... Aklıma 1987 deki sistem geldi aynen trakya da takılı kalmıştı hatta o akşam Rahmetli Ali Esin trakya nın yüksekleri kky demiş sonrasında sakince kibarca yağan yağmur şiddetli fırtına eşliğinde yerini kar yağışına bırakmıştı. Birde perdeyi aralım ne gölcük var nede bir şey heryer bembeyaz yani demek istediğim hiç belli olmaz bu ilk sistemde kar olmasa dahi kky görebiliriz. Modeller bize ipucu verdimi biz soğuk havayı gördükmü tamam şimdi 29 kasımı bekleyeceğiz.
Bu gönderiye 4 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
3
1
Ukmo da soğuk bir tık artmış mı bana mı öyle geliyor?
Bu gönderiye 2 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
2
Gfs nin model sonuna doğru 11 aralıkta verdiği şey gerçekleşirse istanbul 15 cm civarı kar alır
yukardaki -16 ların da girme ihtimali yok değil bence
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
(27-11-2018, Saat: 22:00)Ozan İçer Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gfs nin model sonuna doğru 11 aralıkta verdiği şey gerçekleşirse istanbul 15 cm civarı kar alırDiyagrami ben beğenmedim.
Bu gönderiye 1 ifade bırakıldı.
Hepsini görüntüle
1
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
|
|
ANLIK ECMWF YORUMLAMA CANLI TAKİP | Ozan Soyak | 3,200 | 1,013,051 |
10-01-2018, Saat: 09:49 Son Yorum: Ümit |
| GEM, UKMO, JMA ve Diğer Model Yorumlamaları | Ozan Soyak | 287 | 139,955 |
08-01-2018, Saat: 08:26 Son Yorum: Engin Kara |
|
| Konuyu Okuyanlar: |
| 147 Ziyaretçi |
Powered by: Mybb



12 Aralık veya civarında kar yağmaya da bilir.Olmayacağını sezersem yine çıkar ilk ben vazgeçerim.Ancak bundan çok daha kuvvetli bir salınım olacağını öngördüm.OZAN Soyak 9-10 diyor,olabilir 1-2 gün geri-ileri farketmez.Yalnız o salınımın ortası yok bana göre.Gelirse gol olur.Aralık 6-7 si gibi ilk önce İç anadolu civarında görüleceğini tahmin ediyorum kar yağışlarının,arkasından gelecek dalganın bizi vuracağını düşünüyorum.Bu yüzden 12 Aralık civarı yazmıştım.Ha bu 10 olur,11 olur...Ama gelirse Var'a değil Kar'a bakarsınız
yukardaki -16 ların da girme ihtimali yok değil bence